Poskytování právní pomoci a finančně ekonomických rad ve věcech daní, odvodů, poplatků a jiných podobných plateb, jakož i ve věcech, které s daněmi přímo souvisejí.
Vedením finančního oddělení se rozumí nastavování účetních a ekonomických procesů ve finančním úseku s přímou nebo nepřímou vazbou na vedení jednotlivých kmenových zaměstnanců zákazníka. Práce zahrnují zejména analýzu potřeby dokladů podle jejich typů, specifikace náležitostí dokladů, definice způsobu jejich schvalování, evidování, zaúčtování a kontroly. Provádění kontrolní činnosti na úrovni procesů, popřípadě dokladů. Pravidelnou finanční analýzu podniku v rozsahu dle potřeby zákazníka.
Finančním plánováním se rozumí zpracování finančního plánu na základě účetnictví, jeho vyhodnocování a analýza odchylek s cílem doporučit vhodná opatření ve vztahu k&nabsp;finančnímu řízení podniku, se zaměřením na identifikaci chyb v účetnictví.
Konzultace, popř. zprostředkování financování podnikatelských aktivit zákazníka, a to jak z bankovní, tak i nebankovní sféry. Zajištování komunikace s bankou o již dojednaném financování nebo jeho změnách.
Poskytování poradenství v oblasti mezinárodního zdaňování, analýzy mezinárodních podnikatelských struk (off-shore, in-shore struktury), projekty na ochranu aktiv, poskytování referencí na osoby specializující se na tuto oblast, zajištění kvalifikované komunikace s těmito osobami, revize závěrů.
Poskytování poradenství při operacích s podnikem (prodej podniku, nájem podniku),a to jak poradenství "ad hoc", tak jako součást nebo vedoucí týmu zajišťující komplexní "due dilligent" včetně případné realizace.
Činnosti směřující k realizaci strategických záměrů klienta, zahrnující poradenskou činnost a následnou komplexní realizaci. Tato služba zahruje analýzu záměru klienta nebo koncepční návrh řešení. Ve složitějších případech sestavení realizační studie s projektem realizace a následnou realizaci ve vazbě na tuto studii. Mezi řešené záměry patří například optimalizace stávajících podnikových struktur, návrh zcela nových seskupení, likvidace existujících společností, apod.
Poskytování poradenství při přeměnách obchodních společností (fúze, rozedělení, změna právní formy, převod jmění na společníka), a to jak poradenství "ad hoc", tak jako součást nebo vedoucí týmu zajišťující komplexní "due dilligent" včetně případné realizace.
Tvorba dokumentace k tvorbě převodových cen, zajišťování posouzení této dokumentace ze strany správce daně, analýzy rizik a konzultace v této oblasti.
Sestavování, revize a analýzi finančních hlášení ve struktuře dle zadání klienta.
Výpočet, zpracování a podání daňového přiznání k dani silniční, zastoupení zákazníka ve vyměřovacím řízení.
Výpočet, zpracování a podání daňového přiznání k dani z nemovitostí, zastoupení zákazníka ve vyměřovacím řízení.
výpočet daně a zpracování a podání daňového přiznání k dani z příjmů fyzických osob v plné moci zákazníka, splatnost daně v termínu do 30. června
Výpočet daně, zpracování a podání daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob.
výpočet daně, zpracování a podání daňového přiznání k dani z přidané hodnoty, zpracování a podání souhrnného hlášení
Poradenství a účetní služby spočívající v definici konsolidačního celku, tvorbě či aktualizaci konsolidačních pravidel, tvorbě či aktualizaci konsolidačních tabulek, výpočtu konsolidačních úprav, sestavení konsolidované závěrky v rozsahu konsolidovaná rozvaha, konsolidovaný výkaz zisku a ztráty a konsolidovaná příloha. Možnost následného ověření auditorem.
výpočet pojistného na všeobecné zdravotní pojištění a sociální zabezpečení, sestavení přehledu o příjmech a výdajích pro správu sociálního zabezpečení a všeobecnou zdravotní pojišťovnu
Zpracování a podání vyúčtování daně z příjmů fyzických osob nebo daně z příjmů vybírané srážkou dle zvláštní sazby na základě údajů ze mzdové agendy.
Činnosti směřující ke splnění pvinností uložených Českým statistickým úřadem v rámci statistických zjišťování, tedy zejména sestavování statistických hlášení a jejich doručování a projednávání.
Konzultace a případně realizace organizačních složek podnikatelů v zahraničí.
Komplexní poradenství a realizace projektů spočívajících v zavádění podnikových informačních systémů (ERP). Služby zahrnují nejealizací zpracování situační analýzi, ale i revizi licenční smlouvy a smluv s ní souvisejících a následnou komunikaci s dodavatelem zvoleného informačního systému. Vzhledem ke zkukšenostem z této činnosti dokážeme identifikovat problematické oblasti, dopředu nezávisle hodnotit projektové parametry zavádění (nezbytný a zejména reálný čas, úplné náklady, potřebné zdroje) a umožnit tak zákazníkovi před vynaložením značných nákladů příjmout opatření, které směřují k racionálnímu dosažení jeho záměrů.
Konzultace v oblasti mezinárodního obchodu s důrazem na daňový prvek a financování.
Sestavení a podání žádostí o vracení DPH z jiných členských států Evropské Unie včetně zastoupení při komunikaci se zahraniční daňovou správou v této věci. Službu poskytujeme zejména stálým klientům.
vedení daňové evidence příjmů a výdajů podle §7b, vedení evidence pohledávek, závazků a dlouhodobého majetku, sestavování karet časového rozlišení
vedení daňové evidence podle §100 ZDPH pro účely sestavení daňového přiznání k dani z přidané hodnoty a statistického hlášení
vedení evidence o zaplacené dani a zálohách dle § 10 odst. 7 ZDS
vedení evidence příjmů pro účely stanovení základu daně z příjmů v souladu s §7 odst. 8 zákona o daních z příjmů
Zpracováním mezd se rozumí soustava prací zahrnující zejména výpočet mzdy pro stanovený počet zaměstnanců objednatele, kteří jsou v pracovně–právním poměru na základě personálních spisů jednotlivých zaměstnanců a podkladů, které objednatel předá v rámci měsíčního zadání, zhotovení výplatních lístku pro každého jednotlivého zaměstnance, zhotovení výplatní listiny mezd, pokud jsou mzdy vypláceny v hotovosti, sestavení rekapitulace mezd, sestavením převodního příkazu do banky na platby, jež z výpočtu bezprostředně vyplývají, splnění povinnosti uložené zaměstnavateli v §10 zákona č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, splnění povinnosti uložené zaměstnavateli v § 25 odstavec 3 zákona č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění.
vedení agendy osobních údajů o brigádnících, asistence s vyplněním daňového prohlášení, zpracování mezd pro brigádníky, vedení agendy mzdových listů a měsíčních mzdových rekapitulací
Vedení personálních spisů pro osoby vykonávající práci pro obědnatele na základě dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti. Tím se rozumí soustava prací zahrnujících zejména shromažďování, zakládání a archivaci dohod o pracovní činnosti nebo dohod o provedení práce a jejich dodatků a dalších dokladů, které dokumentují poměr zaměstnance a zaměstnavatele, poradenství vztahující se k dokumentům uvedeným výše, popřípadě poskytování návrhu takovýchto dokumentů na základě informací a požadavků objednatele tak, aby uvedené dokumenty byly v souladu s platnou legislativou, plnění povinnosti uvedených v § 33 a násl. a v § 35 a násl. zákona č. 582/1992 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, a shromažďování dokladů, které se váží na plnění těchto povinností a zastoupení před správou sociálního zabezpečení při plnění nepeněžitých povinností zaměstnavatele, plnění povinností uvedených v § 25 zákona č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, a shromažďování dokladů, které se váží na plnění těchto povinností a zastoupení před zdravotními pojišťovnami, u kterých jsou pojištěni zaměstnanci objednatele, plnění povinností uvedených v § 38j zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů a shromažďování dokladů, které se váží na plnění těchto povinností.
Vedením personálních spisů zaměstnanců se rozumí soustava prací zahrnujících zejména shromažďování, zakládání a archivaci pracovních smluv a jejich dodatků a dalších dokladů, které dokumentují pracovně právní či jiný obdobný poměr zaměstnance a zaměstnavatele, poradenství vztahující se k dokumentům uvedeným výše, popřípadě poskytování návrhu takovýchto dokumentů na základě informací a požadavků objednatele tak, aby uvedené dokumenty byly v souladu s platnou legislativou, plnění povinnosti uvedených v § 33 a násl. a v § 35 a násl. zákona č. 582/1992 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, a shromažďování dokladů, které se váží na plnění těchto povinností a zastoupení před správou sociálního zabezpečení při plnění nepeněžitých povinností zaměstnavatele, plnění povinností uvedených v § 25 zákona č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, a shromažďování dokladů, které se váží na plnění těchto povinností a zastoupení před zdravotními pojišťovnami, u kterých jsou pojištěni zaměstnanci objednatele, plnění povinností uvedených v § 38j zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů a shromažďování dokladů, které se váží na plnění těchto povinností.
"Vedením účetnictví se rozumí soustava prací, které vedou ke zhotovení účetních knih a zpracování řádné účetní závěrky. Vedení podvojného účetnictví zahrnuje zpracování účetních dokladů, zpracování účetních knih a sestavení řádné účetní závěrky. Zpracováním účetních dokladů se rozumí zejména třídění, popřípadě nalepování, a zakládání do pořadačů písemností definovaných v §11 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví a dalších dokladů a listin, jež se vztahují k účetnictví. Zpracováním účetních knih se rozumí zejména účetní posouzení obsahu prvotních dokladů, rozhodnutí o způsobu jejich zápisu do účetních knih v rámci dohodnutého strukturálního členění a realizace tohoto zápisu prostřednictvím prostředků výpočetní techniky.Sestavením řádné účetní závěrky se rozumí zejména uzavření účetních knih, přípravou inventarizace stavů na rozvahových účtech, sestavením výkazů a listin stanovených v §18 a násl. zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. "
Tyto činnosti zahrnují zejména asistenci při výběru auditora, příprava na audit, asistence při auditu, zastoupení při komunikaci s auditorem, projednání zprávy auditora, projednání zjištění auditu, projednání doporučení auditora a asistenci nebo zajištění realizace těchto doporučení. Auditorům nabízíme služby asistenta auditora, tedy zejména jednotlivé činnosti spojené s prováděním auditu - účast na inventurách, dotazování, sběru dat, analýzi čísel, formulací zjištění, to vše v podobě spisu auditora.
projednání veškerých sestavených podání s příslušnými úřady
Zastoupení v daňovém řízení, při kontrolách a ve správním řízení vedeného úřady (v měsíční odměně je zahrnuto zastoupení při pravidelných úkonech, nad rámec pravidelné odměny jde zastoupení v daňové kontrole, vytýkacím řízení,správním řízení či soudním řízení správním).
Zastupení klienta při kontrolách prováděných státními úřady na základě zákona o státní kontrole nebo na základě správníh řádu (živnostenský úřad, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny, apod.).
Zastoupení klienta v problematických daňových kontrolách, včetně zastoupení v soudním řízení správním.
Zveřejněním účetní závěrky ve sbírce listin se rozumí zajištění převodu účetní závěrky do elektronické podoby v souladu s technickou specifikací pro předávání digitalizovaných listin do Sbírky listin obchodního rejstříku a její zaslání k založení příslušnému rejstříkovému soudu.
JB s.r.o.
Francouzská 421/87
CZ - 602 00 Brno
Vjezd do areálu: Slepá 15, Brno
člen KDP ČR
č. osvč: 00004095
Tel./Fax: +420 547 250 294
info@jbspol.com
www.jbspol.cz